Nasza oferta
Szkolenia z zakresu przedsiębiorczości, prawa, BHP
Pomożemy Ci w szkoleniach sprzedażowych i inicjatywach z zakresu efektywności sprzedaży!
Szkolenia sprzedażowe
AKADEMIA HANDLOWCA
PROGRAM SZKOLENIA:
- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję
- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż
- słowa – frazy – kim jestem i czym zajmuje się moja firma?
- przewaga oferty nad innymi ofertami
- jak przekonać klienta aby współpracował z moją firmą
- co to jest prezentacja pozycjonująca
- karta przygotowania do kontaktu z klientem
- profil klienta – identyfikacja
- analiza rynku
- cechy i predyspozycje do sprzedaży w pracy handlowca
- pozytywny wizerunek – elementy występujące w handlu
- moje pozytywne nastawienie i moja motywacja jako handlowca
- proces organizacji sprzedaży – jego etapy
- przygotowanie do pozyskiwania klienta – elementy „układanki” planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- pula potencjalnych klientów i ich potrzeby – podział
- budowanie baz
- planowanie rozmowy z klientem: przygotowanie do rozmowy z klientem
- metody pozyskiwania klientów
- lejek sprzedażowy
- dlaczego klienci odchodzą?
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
FORMA:
Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe/ dyskusje/ prezentacje. Szkolenie składa się w ok 70% z zajęć praktycznych.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego / sprzedawcy. Przygotowuje do samodzielnej pracy handlowca w zakresie sprzedaży
i obsługi klienta jak również pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat sposobu pozyskiwania klienta i organizacji sprzedaży.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów, sprzedaż w firmie w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20-30%.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
- zna zadania na stanowisku handlowca
- zna etapy przygotowania prezentacji
- zna cechy – pochwały- korzyści sprzedawanych towarów i usług
- ma wiedzę nt. przewagi oferty na rynku
- rozumie jak przygotować kartę do kontaktu z klientem
- zna elementy analizy rynku
- ma wiedzę nt. budowania pozytywnego wizerunku i pozytywnego nastawienia w swojej pracy
- ma wiedzę w zakresie sposobów pozyskiwania klientów i organizacji sprzedaży
- zna proces organizacji sprzedaży – jego etapy
- zna elementy planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- zna podział potencjalnych klientów i ich potrzeby
- ma wiedzę nt. budowania baz
- rozumie jak przygotować się do rozmowy z klientem
- zna metody pozyskania klienta
- ma wiedzę nt. tego co robić aby nie stracić pozyskanych klientów
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
- opracowuje prezentację / ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- rozróżnia profile klienta
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- opracowuje kartę do kontaktu z klientem
- posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów budowania pozytywnego wizerunku
- rozwija własne predyspozycje do sprzedaży
- opracowuje plan strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
- rozróżnia potrzeby klientów
- wykorzystuje informacje dotyczące lejka sprzedażowego we własnej firmie
- opracowuje plan rozmowy z klientem
- rozwija własne predyspozycje dotyczące pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę handlowca
- wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
- wykazuje motywację do budowania baz klientów
SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia
LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 16 godzin dydaktycznych
Maksymalna liczba Uczestników: 8
WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013
CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015
Szkolenia sprzedażowe
TECHNIKI SPRZEDAŻY –
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
PROGRAM SZKOLENIA:
- Typy sprzedaży
- rozmowa handlowa
- telemarketing
- oferta pisemna
- Proces sprzedaży – etapy
- Charakterystyka klienta
- model zachowań nabywcy
- Cechy handlowca:
- cechy fizyczne
- cechy osobowościowe
- umiejętności fachowe
- Potęga pytań
- pytania otwarte
- pytania zamknięte
- Motywy decyzji klienta
- Prezentacja:
- cechy
- korzyści
- przygotowanie prezentacji
- zasady tworzenia prezentacji
- Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
FORMA:
Szkolenie składa się w ok 70% z zajęć praktycznych.
Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe/ dyskusje/ prezentacje.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat procesu sprzedaży.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów, sprzedaż w firmie w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20%.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
- zna typy sprzedaży
- zna etapy procesu sprzedaży
- zna cechy handlowca
- ma wiedzę nt. pytań otwartych i zamkniętych
- zna motywy decyzji klienta
- ma wiedzę nt. przygotowania prezentacji
- ma wiedzę w zakresie lejka sprzedażowego – sposobów pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
- rozróżnia typy sprzedaży
- opracowuje strategię procesu sprzedaży
- potrafi scharakteryzować profil własnego klienta
- rozwija własne cechy/umiejętności potrzebne do sprzedaży
- potrafi zadać pytania otwarte i zamknięte
- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
- rozróżnia potrzeby klientów
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
- opracowuje prezentację/ ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę handlowca
- wykazuje motywację w procesie sprzedaży
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia
LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 16 godzin dydaktycznych
Maksymalna liczba Uczestników: 8
WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013
CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015
Szkolenia sprzedażowe
PROFESJONALNY SPRZEDAWCA –
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
PROGRAM SZKOLENIA:
- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję
- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż
- słowa – frazy – kim jestem i czym zajmuje się moja firma?
- przewaga oferty nad innymi ofertami
- jak przekonać klienta aby współpracował z moją firmą
- co to jest prezentacja pozycjonująca
- karta przygotowania do kontaktu z klientem
- profil klienta – identyfikacja
- analiza rynku
- cechy i predyspozycje do sprzedaży w pracy handlowca
- pozytywny wizerunek – elementy występujące w handlu
- moje pozytywne nastawienie i moja motywacja jako handlowca
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
FORMA:
Ćwiczenia indywidualne i grupowe/ dyskusje/ prezentacje. Warsztat składa się w ok 80% z zajęć praktycznych.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego/ sprzedawcy. Przygotowuje do samodzielnej pracy handlowca w zakresie sprzedaży
i obsługi klienta.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost sprzedaży w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20-30%.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY
- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
- zna zadania na stanowisku handlowca
- zna etapy przygotowania prezentacji
- zna cechy – pochwały- korzyści sprzedawanych towarów i usług
- ma wiedzę nt. przewagi oferty na rynku
- rozumie jak przygotować kartę do kontaktu z klientem
- zna elementy analizy rynku
- ma wiedzę nt. budowania pozytywnego wizerunku i pozytywnego nastawienia w swojej pracy
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
- opracowuje prezentację/ ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- rozróżnia profile klienta
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- opracowuje kartę do kontaktu z klientem
- posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów budowania pozytywnego wizerunku
- rozwija własne predyspozycje do sprzedaży
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę handlowca
- wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia
LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 8 godzin dydaktycznych
Maksymalna liczba Uczestników: 8
WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013
CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015
Szkolenia sprzedażowe
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI –
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE FIRMY
PROGRAM SZKOLENIA:
- rejestracja firmy – krok po kroku
- wymogi formalno-prawne dot. rejestrowania i prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej
- wybór korzystnej formy opodatkowania (karta podatkowa, ryczałt ewidencjonowany, podatkowa KPiR)
- zobowiązania podatkowe i deklaracje (rodzaje podatków, ulgi i zwolnienia)
- ubezpieczenia społeczne ZUS
- zasady prowadzenia dokumentacji w firmie (faktury VAT, rachunki, wyciągi i dowody bankowe, dowody przyjęcia i wydania towarów, materiałów oraz wykonanych usług)
- czynności poprzedzające rozpoczęcie własnej firmy – przygotowanie własnego biznes planu dla planowanej działalności
- biznes plan jednoosobowej działalności gospodarczej
- pomysł i ocena działalności na rynku (analiza SWOT)
- elementy strategii marketingowej (przygotowanie oferty rynkowej, promocja, pozyskiwanie klienta)
- sposoby i źródła finansowania własnej działalności
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
Grupa docelowa:
- osoby bezrobotne
- osoby odchodzące z etatu do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
- inne zainteresowane osoby
FORMA:
Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe/ dyskusje/ prezentacje. Szkolenie składa się w ok 70% z zajęć praktycznych.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Przygotowuje do samodzielnego prowadzenia własnej firmy w zakresie zagadnień formalno-prawnych, analizy SWOT, rozliczeń podatkowych, rozliczeń ubezpieczeń społecznych, promocji, jak również pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat zakładania, prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na efektywne zarządzanie własną firmą, utrzymanie firmy na rynku, na wzrost pozyskanych klientów, sprzedaż w firmie w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20-30%.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
- jest przygotowany do prowadzenia działalności gospodarczej. Posiada stosowną wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną obejmującą zasady prowadzenia przedsiębiorstwa
- zna zasady prowadzenia dokumentacji dotyczącej rejestrowania działalności gospodarczej
- zna dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
- zna zasady i metody komunikacji z klientami, partnerami i współpracownikami
- zna zasady zarządzania finansami, sprzedażą, marketingiem, zatrudnieniem
- posiada wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz prawa pracy, działalności gospodarczej, rozliczeń z ZUS, US i innymi urzędami
- zna niezbędne przepisy prawa do prowadzenia działalności gospodarczej
- zna zasady zarządzania firmą
- jest przygotowany do sporządzenia biznes planu własnego biznesu
- jest przygotowany do poszukiwania informacji nt. prowadzenia działalności gospodarczej
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
- konstruuje pisma, wypełnia dokumenty, składa dokumenty w stosownych urzędach
- umie wypełniać księgi podatkowe
- umie zatrudnić pracownika (umie przygotować stosowne umowy dot. zatrudnienia) przygotowywać dokumenty rozliczeniowe, przygotować rozliczenie wynagrodzenia
- prowadzi działania sprzedażowe, marketingowe we własnej firmie
- prowadzi profesjonalne rozmowy telefoniczne
- pracuje efektywnie
- dokonuje wyboru odpowiednich przepisów, druków potrzebnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej
- umie interpretować zjawiska gospodarcze
- opracowuje biznes plan, analizę SWOT, ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów promocji
- rozwija własne predyspozycje do zarządzania własną firmą
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
- rozwija własne predyspozycje dotyczące pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
- potrafi pracować z klientem, urzędami
- efektywnie organizuje własną pracę jako przedsiębiorca
- wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami, urzędami
- wykazuje motywację do budowania baz klientów
- działa w sposób kulturalny i etyczny
- motywuje innych do działania, komunikować się z otoczeniem
- deleguje zadania, wyznaczać cele – obowiązki
- inspiruje do działania
- podnosi kwalifikacje, uczy się przez całe życie, aktualizuje swoją wiedzę
- działać kreatywnie i konsekwentnie realizując zadania zawodowe
- ponosić pełną odpowiedzialność za swoje działania
SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia
LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 32 godziny dydaktyczne
Maksymalna liczba Uczestników: 6-8
WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013
CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015
Szkolenia sprzedażowe
SPOSOBY POZYSKIWANIA KLIENTA I
ORGANIZACJA SPRZEDAŻY
PROGRAM SZKOLENIA:
- proces organizacji sprzedaży – jego etapy
- przygotowanie do pozyskiwania klienta – elementy „układanki” planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- pula potencjalnych klientów i ich potrzeby – podział
- budowanie baz
- planowanie rozmowy z klientem: przygotowanie do rozmowy z klientem
- metody pozyskiwania klientów
- lejek sprzedażowy
- dlaczego klienci odchodzą?
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
FORMA:
Wykład – pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe / dyskusje / prezentacje. Szkolenie składa się w ok 50% z zajęć praktycznych.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat sposobu pozyskiwania klienta i organizacji sprzedaży. Przygotowuje do samodzielnej pracy handlowca w zakresie pozyskiwania klienta.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20%.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
- ma wiedzę w zakresie sposobów pozyskiwania klientów i organizacji sprzedaży
- zna proces organizacji sprzedaży – jego etapy
- zna elementy planowania strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- zna podział potencjalnych klientów i ich potrzeby
- ma wiedzę nt. budowania baz
- rozumie jak przygotować się do rozmowy z klientem
- zna metody pozyskania klienta
- ma wiedzę nt. tego co robić aby nie stracić pozyskanych klientów
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
- opracowuje plan strategii poszukiwania potencjalnych klientów
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
- rozróżnia potrzeby klientów
- wykorzystuje informacje dotyczące lejka sprzedażowego we własnej firmie
- opracowuje plan rozmowy z klientem
- rozwija własne predyspozycje dotyczące pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę w zakresie pozyskiwania klientów
- wykazuje motywację do budowania baz klientów
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia
LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 8 godzin dydaktycznych
Maksymalna liczba Uczestników: 8
WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013
CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015