z Państwem
od 15 lat
Serdecznie zapraszamy na szkolenia otwarte i zamknięte w dziedzinie sprzedaży, zarządzania, obsługi klientów, przedsiębiorczości, bhp, prawa pracy, prac administracyjno-biurowych czy obsługi komputera. Szkolenia prowadzimy na terenie całego kraju, m.in. w Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu.
Prowadzimy szkolenia zamknięte organizowane na życzenie firm i instytucji. Istnieje wówczas możliwość zmodyfikowania programu lub połączenia programów. Na Państwa życzenie zrealizujemy szkolenie w dowolnym miejscu, które zostanie wspólnie uzgodnione.
Dlaczego warto z nami współpracować?
- prowadzimy szkolenia otwarte oraz zamknięte na terenie całego kraju
- szkolenia prowadzą tylko najlepsi Trenerzy – praktycy z wieloletnim doświadczeniem
- jesteśmy elastyczni wobec Państwa oczekiwań programowych
- dostosowujemy się do Państwa oczekiwań: miejsca i czasu przeprowadzenia szkolenia (szkolenia zamknięte szyte według potrzeb Klienta)
- badamy potrzeby Uczestników
- otrzymujecie Państwo podczas szkolenia materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- podczas szkolenia zapraszamy na pyszną kawę lub herbatę oraz słodką przekąskę
- posiadamy bogate referencje
- działamy na rynku szkoleń od 2008 roku
- przeprowadzamy również szkolenia indywidualne
- najważniejsze jest dla nas Państwa zadowolenie w pozyskiwaniu wiedzy oraz jakość, dlatego szkolenia prowadzone są w małych grupach
- każdy Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie udziału w szkoleniu
- posiadamy wpis w WUP
- posiadamy ISO
- posiadamy znak jakości MSUES
Poznaj naszych trenerów
Iwona Świdurska
Pani Iwona - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
- Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
- Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
- Obsługa klienta i techniki sprzedaży
- Akademia handlowca
- Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
- Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
- Biznesplany
- Pracownik administracyjno - biurowy
- Obsługa sekretariatu i biura
- Planowanie i organizowanie pracy własnej
- Techniki sprzedaży
- Profesjonalna obsługa klienta
- Doskonalenie procesu sprzedaży
- Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
- BHP