Nasi trenerzy:

Pani KAROLINA  - PRAWNIK – specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnieniach RODO  w rekrutacji i zatrudnieniu. Prowadzi od kilku lat własną firmę w zakresie doradztwa i szkoleń prawnych. Jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W trakcie studiów magisterskich była stypendystką Rektora dla najlepszych studentów. Obecnie jest doktorantką na Uniwersytecie Łódzkim w Katedrze Prawa Pracy- Zakład Prawa Ubezpieczeń Społecznych i Polityki Społecznej. Ponadto ukończyła m.in. szkołę letnią 

w Instytucie im. A. Puszkina w Moskwie, studia podyplomowe z pedagogiki i zarządzania zasobami ludzkimi. Zajmuje się w szczególności prawem pracy i ubezpieczeń społecznych, prawem karnym i ochroną danych osobowych.
W kręgu zainteresowań są także procesy HR oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów naukowych z zakresu prawa. Była prelegentką na licznych konferencjach naukowych, gdzie wygłaszałam swoje autorskie referaty. Jest trenerem z zakresu kompetencji twardych- szkoleń prawniczych. Wiążę pasję pedagogiczną i wiedzę prawniczą jako wykładowca na uczelniach wyższych, gdzie pełni także rolę kierownika studiów podyplomowych. Pasje Pani Karoliny to między innymi miłość do języka rosyjskiego, podróże na wschód.

Pani IWONA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży. 

W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza. Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

  • Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
  • Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
  • Obsługa klienta i techniki sprzedaży
  • Akademia handlowca
  • Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Pracownik administracyjno - biurowy
  • Obsługa sekretariatu i biura
  • Planowanie i organizowanie pracy własnej
  • Telemarketing
  • Techniki sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Doskonalenie procesu sprzedaży
  • Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
  • Negocjacje i metody wywierania wpływu
  • Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
  • Profesjonalne prezentacje
  • Skuteczny menedżer
  • Zarządzanie wizerunkiem firmy
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

Pani ALEKSANDRA - doświadczony trener i konsultant. Absolwentka Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie na Wydziale Matematyki Stosowanej o specjalności Matematyka w zarządzaniu i informatyce. Specjalizuje się między innymi w tematyce zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w analizach związanych z potrzebami biznesu - posiada spore doświadczenie w charakterze trenera. Szkolenia, które prowadzi są oparte o doświadczenia w zakresie wykorzystania arkusza kalkulacyjnego w pracy działów finansowo - księgowych. Ma wiedzę odnośnie procesów księgowych
i magazynowych, pracowała również w środowisku międzynarodowym. Posiada uprawnienia Egzaminatora ECDL, jak również uprawnienia pedagogiczne.
Jako instruktor szkoleń / trener (m.in. Altkom Akademia, Comarch) prowadziła szkolenia m.in.:
  • Przegląd narzędzi zaawansowanych
  • Excel w pracy finansistów i księgowych
  • Excel - siła i wydajność w codziennej pracy
  • szkolenia dotyczące zagadnień statystycznych i finansowych z wykorzystaniem narzędzi MS Excel,
  • Prezentacje w Power Point
  • Warsztaty wdrożeniowe CDN Optima
  • Autoryzacja techniczna CDN Optima
Jako analityk danych (m.in. Shell Polska) zajmowała się:
  • przygotowywaniem i prezentacją raportów i analiz sprzedaży na potrzeby kierownictwa,
  • przygotowaniem rozliczeń księgowo - magazynowych,
  • przygotowaniem kosztorysów,
  • prognozowaniem i planowaniem sprzedaży,
  • analizą stanów magazynowych,
  • tworzeniem narzędzi ułatwiających i usprawniających prace.
Ceni sobie kontakty z ludźmi i potrafi rozmawiać o niełatwych problemach IT prostym językiem.

Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+