Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży:(zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS), KRAKÓW, POZNAŃ, WARSZAWA, WROCŁAW, RZESZÓW, SZCZECIN, ZIELONA GÓRA, CZĘSTOCHOWA
2016-11-12 15:39:42
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
 
 
 
 
 
 
24 października 2018 - Szczecin
25 października 2018 - Gdańsk
29 października 2018 - Poznań
05 listopada 2018 - Poznań
07 listopada 2018 - Kraków
09 listopada 2018 - Rzeszów
10 listopada 2018 - Wrocław
16 listopada 2018 - Łódź
19 listopada 2018 - Gdańsk


Głównym celem szkolenia jest przedstawienie Uczestnikom sposobów pozyskiwania Klienta. W dobie 21-wieku większość firm handlowych, usługowych, produkcyjnych boryka się z problemem wielkiej konkurencji. Ciągle należy szukać nowych sposobów dotarcia do Klientów. Podczas szkolenia zaprezentujemy wiele metod dotarcia do firm, insytutcji, czy też klientów indywidualnych. 
Zapraszamy Państwa na szkolenia w Reszowie, Krakowie, Poznaniu i innych miejscach w Polsce.


PROGRAM SZKOLENIA:

1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów
- dziesięć etapów procesu sprzedaży
- etapy poprzedzające prezentację
- potencjalni Klienci: segmentacja rynku
- gdzie szukać potencjalnych Klientów
- planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów
- budowanie baz

2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów
- poszukiwanie przez Internet
- rozmowy w ciemno
- nieskończony łańcuch rekomendacji
- przejmowanie „osieroconych Klientów”
- kluby kontaktów
- listy potencjalnych Klientów
- publikowanie artykułów
- wystawy, targi i pokazy publiczne
- ośrodki oddziaływania
- mailing
- telefon i telemarketing
- obserwacja
- wykorzystanie sieci kontaktów
- media społecznościowe
- bazy firm
- bazy ofert
- współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta
- rejestry
- radio i telewizja
- e-marketing
 
3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów
- rekomendacje
- umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej
- rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące – poprawne – asertywne formułowanie przekazu
- wykorzystywanie poczty elektronicznej
 
4. Planowanie rozmowy z Klientem
- przygotowanie do rozmowy z klientem: moja wiedza o produkcie, cechy-pochwały-korzyści, prezentacja pozycjonująca
- etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta
- proces sprzedaży
- planowanie i organizowanie pracy własnej


Szkolenie trwa – 8 godzin dydaktycznych

Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.


Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+