Pracownik administracyjno-biurowy: KRAKÓW, KATOWICE, POZNAŃ, RZESZÓW, WROCŁAW, ŁÓDŹ
2016-08-01 20:30:31

Pracownik administracyjno-biurowy (16 godzin dydaktycznych)

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnik pozna zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie). Pozna rodzaje korespondencji m.in. korespondencję w sprawach osobowych, w sprawach finansowych, handlowych, transportowych czy administracyjnych. Podczas szkolenia Uczestnik uczy się jak planować i organizować pracę w biurze z wykorzystaniem terminarzy, planerów czy nowoczesnych środków pracy biurowej, które zostaną przedstawione podczas prezentacji mulimedialnej. Pozna zasady pracy w sekretariacie, zasady współpracy z szefem, planowania podróży służbowej czy przyjmowania delegacji krajowej czy zagranicznej. Podczas szkolenia nauczy się przygotowania zebrania wewnątrz firmy. Omówione zostaną również zagadnienia planowania pomieszczeń biurowych w tym sekretariatu oraz innych komórek organizacyjnych. Pozna zadania recepcyjne oraz asystenckie. Podczas szkolenia Uczestnik pozna zasady prawidłowego wizerunku pracownika biurowego, na który składa się: wygląd zewnętrzny, ubiór, sposób poruszania, sposób zachowania i sposób mówienia. Omówione zostaną zagadnienia przeprowadzenia archiwizacji dokumentów.   Wśród poznanej dokumentacji przeprowadzone zostaną ćwiczenia samodzielnego przygotowania korespondencji osobowej (fazy ABC): faza przyjmowania do pracy, faza zatrudnienia pracownika, faza rozwiązania stosunku pracy; jak również samodzielnego przygotowania korespondencji w sprawach handlowych, takich jak propozycja nawiązania współpracy handlowej, oferta, zamówienie, reklamacja. Przedstawiony zostanie również szczegółowy schemat: gdzie może pracować pracownik administracyjno-biurowy. Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, przepływem informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu.


Terminy szkoleń:

9-10 stycznia 2020 - Kraków

13-14 stycznia 2020 - Poznań

15-16 stycznia 2020 - Katowice

17-18 stycznia 2020 - Rzeszów

20-21 stycznia 2020 - Wrocław

20-21 stycznia 2020 - Łódź

23-24 stycznia 2020 - Gdańsk

24-25 stycznia 2020 - Olsztyn

27-28 stycznia 2020 - Warszawa

30-31 stycznia 2020 - Kraków

03-04 lutego 2020 - Katowice

06-07 lutego 2020 - Poznań

10-11 lutego 2020 - Rzeszów

14-15 lutego 2020 - Wrocław

17-18 lutego 2020 - Łódź

19-20 lutego 2020 - Gdańsk

21-22 lutego 2020 - Olsztyn

Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+