1. Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia gratis)
Cena: 54015.03.2019Kraków
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu.
2. Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
Cena: 128020.03.2019Katowice
Szkolenie: Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej przede wszystkim kładzie praktyczny nacisk na przygotowanie, doskonalenie najlepszych handlowców na rynku w zakresie sprzedaży dóbr i usług.
3. Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 495
Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży.
4. Marketing i promocja sprzedaży w firmie od podstaw (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 84012.03.2019Kraków
Celem szkolenia jest przede wszystkim uświadomienie sobie znaczenia marketingu w firmie, instytucjach czy innych podmiotach działających na rynku. Marketing to przede wszystkim działania nakierowane na zwiększenie sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy/produktu/usługi na rynku.
5. Profesjonalna obsługa trudnego klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 118020.03.2019Wrocław
Niniejsze szkolenie zawiera w swojej treści zagadnienia prezentujące: jak obsłużyć i nad czym warto zastanowić się, kiedy obsługujemy trudnego klienta.
6. Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing prod./usług luksusowych (zgłoś 3 osoby - czwarta osoba gratis)
Cena: 198021.02.2019Kraków
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luksusowych.
8. Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek medycznych
Cena: 84012.03.2019Kraków
Rejestratorka medyczna jest zawodem o charakterze biurowym. Celem pracy rejestratorki medycznej jest przyjmowanie zgłoszeń pacjentów, umawianie terminów świadczenia usług medycznych.
Doradca klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 54023.03.2019Poznań
Doradca klienta jest zawodem o charakterze usługowym. Cel jaki został wyznaczony przy tym zawodzie to wsparcie klienta przy wyborze najlepszego dla Niego rozwiązania. Doradca poznaje potrzeby oczekiwania klienta na podstawie tej analizy dostępnych możliwości rozwiązań. Doradza mu, którą opcję wybrać. Zadaniem doradcy jest nawiązywanie, utrzymywanie długotrwałej, opartej na zaufaniu relacji z klientami oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 128021.03.2019Rzeszów
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.
Marketing usług zdrowotnych (1 dzień) TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 840
Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne.
Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 118011.03.2019Kraków
Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego.
Profesjonalna obsługa klienta w banku (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 128026.03.2019Łódź
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem.
Techniki sprzedaży (2 dni) (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 1680
Cały świat kupuje i sprzedaje dobra i usługi. Aby jednak być dobrym handlowcem warto poznać reguły mające ważny wpływ na klienta. Sprzedawać można poprzez bezpośrednie spotkanie z klientem, dzwoniąc do Niego lub wysyłając Mu ciekawą ofertę pisemną.
Zarządzanie czasem - planowane i organizowanie pracy własnej
Cena: 55023.03.2019Poznań
Celem szkolenia jest uświadomienie sobie czym jest „złoty czas”. Uczestnicy wykonują analizę czynności i czasu ich trwania, oraz wszelkich zakłóceń, które powodują nieefektywność działań
Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+