1. Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Cena: 54006.05.2019Poznań
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskaniu klientów oraz w ich utrzymaniu.
2. Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 1180
Celem szkolenia jest przygotowanie osób uczestniczących w szkoleniu do samodzielnej pracy na stanowisku handlowca.
2. Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 118010.06.2019Poznań
Celem szkolenia: jest przygotowanie Uczestników do zarządzania sekretariatem oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy.
3. Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 110019.06.2019Kraków
Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego.
4. Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 540
Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży.
5. Profesjonalna obsługa trudnego klienta (szkolenie 2-dniowe) zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Cena: 110010.06.2019Poznań
Często sprzedawcy mają do czynienia z tzw. Trudnym klientem. Niniejsze szkolenie zawiera w swojej treści zagadnienia prezentujące: jak obsłużyć i nad czym warto zastanowić się, kiedy obsługujemy trudnego klienta.
6. Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 110021.06.2019Wrocław
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.
7. Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 1180
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do zarządzania sekretariatem oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy. Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy.
Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+