OPIS SZKOLENIA
Cały świat kupuje i sprzedaje dobra i usługi. Aby jednak być dobrym handlowcem warto poznać reguły mające ważny wpływ na klienta. Sprzedawać można poprzez bezpośrednie spotkanie z klientem, dzwoniąc do Niego lub wysyłając Mu ciekawą ofertę pisemną. Na proces sprzedaży składa się kilka etapów: zaczynając od planowania kontaktu kończąc na działaniach i czynnościach posprzedażowych. Ważnym aspektem jest również dokonanie charakterystyki klienta: kto kupuje od nas?
Klient domaga się informacji o wymiernych korzyściach, interesują go głównie te cechy i właściwości produktu, które są dla nich pożyteczne i opłacalne. Podczas szkolenia zwrócimy uwagę na modele zachowania nabywcy, czynniki wpływające na zachowanie. Aby wykonywać zadania handlowca spójrzmy na pożądane cechy jakich oczekuje klient. Są to m.in. cechy fizyczne, cechy osobowościowe oraz umiejętności fachowe. W pracy handlowca ważne jest pozytywne nastawienie. Omówimy co należy zrobić aby to pozytywne nastawienie osiągnąć.
W sprzedaży warto poznać elementy przyciągania uwagi klienta, jak również warto poznać konstrukcję budowania pytań otwartych i zamkniętych. Dzięki nim zdobędziemy informacje o potrzebach i oczekiwaniach klienta. Dobrze sformułowane pytania otwarte mają na celu wzbudzenie zainteresowania klienta i skłonienie go do konstruowania rozmowy. Zaprezentujemy motywy decyzji klienta, jak również przygotujemy prezentację w oparciu o korzyści
i potrzeby klienta. Omówimy zagadnienia: celu prezentacji, zasad jej tworzenia. Pozyskując klienta warto wiedzieć czym jest „lejek sprzedaży”. Te i inne zagadnienia są przedmiotem naszego szkolenia, na które serdecznie Państwa zapraszamy.
Program szkolenia:
1. Typy sprzedaży
- rozmowa handlowa
- telemarketing
- oferta pisemna
2. Proces sprzedaży
3. Charakterystyka klienta
- model zachowań nabywcy
4. Cechy handlowca:
- cechy fizyczne
- cechy osobowościowe
- umiejętności fachowe
5. Etapy procesu sprzedaży
6. Potęga pytań
- pytania otwarte
- pytania zamknięte
7. Motywy decyzji klienta
8. Prezentacja:
- cechy
- korzyści
- przygotowanie prezentacji
- zasady tworzenia prezentacji
9. Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta
Grupa docelowa szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem, pracowników działów obsługi klienta
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom technik, metod sprzedaży aby przekonać klienta do zakupu, według jego oczekiwań i preferencji potrzeb
Dane kontaktowe:
Mati Consulting szkolenia
M | +48 600 433 371 / tel.+48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
TERMINY SZKOLENIA:
18-19 stycznia 2021 - Kraków
20-21 stycznia 2021 - Wrocław
20-21 stycznia 2021 - Łódź
25-26 stycznia 2021 - Gdańsk
26-27 stycznia 2021 - Olsztyn
27-28 stycznia 2021 - Warszawa
29-30 stycznia 2021 - Kraków
03-04 lutego 2021 - Katowice
04-05 lutego 2021 - Kraków
05-06 lutego 2021 - Poznań
10-11 lutego 2021 - Rzeszów
15-16 lutego 2021 - Wrocław
17-18 lutego 2021 - Łódź
18-19 lutego 2021 - Gdańsk
22-23 lutego 2021 - Olsztyn
25-26 lutego 2021 - Warszawa
26-27 lutego 2021 - Kraków
01-02 marca 2021 - Kraków
05-06 marca 2021 - Warszawa
08-09 marca 2021 - Gdańsk
09-10 marca 2021 - Łódź
11-12 marca 2021 - Kraków
12-13 marca 2021 - Zakopane
16-17 marca 2021 - Wrocław
18-19 marca 2021 - Olsztyn