Techniki sprzedaży - rewelacyjna promocja z okazji 10-lecia Firmy: zgłoś 1 osobę + 1 osoba GRATIS
2018-10-12 12:03:18

 

 

OPIS

Cały świat kupuje i sprzedaje dobra i usługi. Aby jednak być dobrym handlowcem warto poznać reguły mające ważny wpływ na klienta. Sprzedawać można poprzez bezpośrednie spotkanie z klientem, dzwoniąc do Niego lub wysyłając Mu ciekawą ofertę pisemną. Na proces sprzedaży składa się kilka etapów: zaczynając od planowania kontaktu kończąc na działaniach i czynnościach posprzedażowych. Ważnym aspektem jest również dokonanie charakterystyki klienta: kto kupuje od nas?

Klient domaga się informacji o wymiernych korzyściach, interesują go głównie te cechy i właściwości produktu, które są dla nich pożyteczne i opłacalne. Podczas szkolenia zwrócimy  uwagę na modele zachowania nabywcy, czynniki wpływające na zachowanie.  Aby wykonywać zadania handlowca spójrzmy na pożądane cechy jakich oczekuje klient. Są to m.in. cechy fizyczne, cechy osobowościowe oraz umiejętności fachowe. W pracy handlowca ważne jest pozytywne nastawienie. Omówimy co należy zrobić aby to pozytywne nastawienie osiągnąć.

W sprzedaży warto poznać elementy przyciągania uwagi klienta, jak również warto poznać konstrukcję budowania pytań otwartych i zamkniętych. Dzięki nim zdobędziemy informacje o potrzebach i oczekiwaniach klienta. Dobrze sformułowane pytania otwarte mają na celu wzbudzenie zainteresowania klienta i skłonienie go do konstruowania rozmowy. Zaprezentujemy motywy decyzji klienta, jak również przygotujemy prezentację w oparciu o korzyści 
i potrzeby klienta. Omówimy zagadnienia: celu prezentacji, zasad jej tworzenia. Pozyskując klienta warto wiedzieć czym jest „lejek sprzedaży”. Te i inne zagadnienia są przedmiotem naszego szkolenia, na które serdecznie Państwa zapraszamy.  

 

Program szkolenia:

1. Typy sprzedaży

- rozmowa handlowa

- telemarketing

- oferta pisemna

2. Proces sprzedaży

3. Charakterystyka klienta

- model zachowań nabywcy

4. Cechy handlowca:

- cechy fizyczne

- cechy osobowościowe

- umiejętności fachowe

5. Etapy procesu sprzedaży

6. Potęga pytań

- pytania otwarte

- pytania zamknięte

7. Motywy decyzji klienta

8. Prezentacja:

- cechy

- korzyści

- przygotowanie prezentacji

- zasady tworzenia prezentacji

9. Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta

 

Grupa docelowa szkolenia:

 Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące
w bezpośrednim kontakcie z klientem, pracowników działów obsługi klienta

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom technik, metod sprzedaży aby przekonać klienta do zakupu, według jego oczekiwań i preferencji potrzeb

 

Dane kontaktowe:

Mati Consulting szkolenia

M | +48 600 433 371  / tel.+48 61 2828766

E  | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl

F  | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia

Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+